(0)

Beverwijk

0251 72 61 69

Rotterdam

010 85 090 10
  • Je bent op zoek naar?

On-Site Shop

On-Site Shop op uw project of turnaround

Vindt u het lastig om de uit- en inname van het gereedschap op uw project efficiënt en transparant te managen? Het inhuren van gereedschap en materieel kan een hoge kostenpost zijn, ook moet u rekening houden met de nodige keuringen. Wij kunnen dit volledig voor u uit handen nemen met onze speciale on-site shop formule (een magazijn op locatie). Hiervoor zetten wij binnen een dag op de locatie van uw project of turnaround een speciaal ontworpen Indu-Tools shop-container op welke als volwaardig magazijn met uitgifte- en innamebalie dient. Vooraf aan het project of de turnaround bespreken wij uw wensen en behoeften grondig door. Op basis hiervan volgt een planning voor de indeling van het magazijn en overleggen wij of de eventuele inzet van een deskundig magazijnmedewerker gewenst is. Tijdens het project of de turnaround wordt nauw contact gehouden met de klant over de status en voortgang, om zo eventuele pieken en dalen te verwerken. Zo beschikt u tijdens uw project of turnaround altijd op tijd over het juiste gereedschap en materieel.

 

Deskundig Magazijnpersoneel om de On-site Shop te managen

Wilt u gebruik maken van deskundig personeel dat u adviseert en de uitgifte en inname in de on-site shop uit handen neemt? Kies dan voor een on-site shop met bemanning. Ons ervaren en gekwalificeerd personeel beschikt over de nodige vaktechnische kennis en weet precies wat efficiënt magazijnbeheer inhoud. Hierdoor verloopt de uitgifte en inname van gereedschap en materieel snel en soepel en weet u zeker dat er altijd voldoende gekeurd en gecertificeerd gereedschap en materieel beschikbaar is.

 

Snel uw gereedschap en materieel on-site ter beschikking

Ons barcode registratiesysteem zorgt tijdens een project of turnaround voor een soepele doorloop bij uitgifte en inname. Al ons gereedschap en materieel is namelijk voorzien van een unieke barcode, waardoor ze door één klik met de barcodescanner gemakkelijk worden gescand en geregistreerd in ons systeem. Hierdoor is het altijd inzichtelijk wanneer het gereedschap of materieel is gehuurd en geretourneerd.

Rapportage van uw on-site gehuurde gereedschap en materieel

Met ons systeem heeft u volledige controle en transparantie over de bezetting van de diverse gereedschappen en het materieel. Onze documentatie en rapportages geven u in een oogopslag onder andere uw actuele huuroverzicht en huurhistorie en tonen het persoonsgebonden administratie systeem. Met deze informatie kunt u gemakkelijker uw project of turnaround managen.

 

Het persoonsgebonden pasjessysteem kan indien gewenst ingezet worden voor een nog gedetailleerdere rapportage. Concreet betekent dit dat uw medewerkers vooraf aan de start van het project of de turnaround een persoonsgebonden pas ontvangen. Met deze pas kunnen zij gereedschap of materieel, benodigd voor het project of de turnaround, halen en retourneren bij de uitgifte- en innamebalie en worden de artikelen per persoon geregistreerd. U heeft hierdoor meer controle en inzicht in de kosten voor een specifiek onderdeel van uw project of turnaround en kunt het gebruik van onder andere PBM’s en verbruiksmaterieel efficiënter managen.

 

Verkoop en uitgifte PBM’s & verbruiksmaterialen on-site

Bij het uitgeven van de diverse gereedschappen on-site kunnen direct per persoon de persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s) en verbruiksartikelen meegeleverd worden. Zo bent u ervan verzekerd dat uw medewerkers van de juiste en goedgekeurde PBM’s en verbruiksartikelen gebruik maken. Tevens kunt u het gebruik van bijvoorbeeld veiligheidshandschoenen, -brillen, gehoorbescherming, slijpschijven en dergelijke goed managen in combinatie met het persoonsgeboden pasjessysteem.

 

Wil u meer weten over onze on-site service? Neem dan vrijblijvend contact op met een van onze medewerkers via info@indu-tools.nl of 010 85 09 010.